svar

Om du bara fick gå in i en affär i fortsättningen, vilken skulle det vara då?
Det hade nog fått bli H&M, de har ju allt, till låga priser! :)

Uppsatt eller utsläppt hår?
Jag tycker mer om att ha uppsatt hår, men eftersom jag cyklar till skolan med hjälm, så går det inte.. får nöja mig med låga hästsvansar eller utsläppt nu när jag går i skolan. Men i sommar blir det mer uppsatt!

Vilken var den första bloggen du fastnade för?
Det kommer jag faktiskt inte ihåg.. kanske Lisaplace.

Favoritbloggar?
Jag läser jättemånga bloggar, men favoriterna är nog Ellesapelle, Rosetter, Cool kids belong together, Elinkan, Bluedreams, Amaliasstil, Lisaplace och Ragnhild!

Hur lång är du?
Jag är 152 cm kort.

Hur mycket väger du?
Ungefär 47 kg.

Vad heter dina närmaste vänner?
De heter Emmy och Nathalie. Här är en (oseriös) bild på dem, haha. :)

Vilken affär tar du bort, H&M eller Monki?
Oj, den var svår.. hmm.. H&M. Nej, Monki. Nej, jag vet inte, haha..

Favorittidning?
Frida.

Favvofärg?
Puderrosa, beige, vit, röd och grå! Brunt är också fint. Och svart.

Favorit TVprogram?
Vänner, Top Model, Ghost Whisperer, 2 ½ män, m.fl.

Vad har du för kamera?
En systemkamera, Canon Eos 400D heter den! Jag har haft den i lite mer än ett år och den kostade ungefär 6000.

Favoritplagg?
Kjolar, bodys och stora t-shirts med fina tryck!

Vilken färg har du helst på nagellack?
Jag orkar nästan aldrig ta på nagellack, men när jag gör det så blir det oftast röd eller rosa.

Vilken är din favoritbutik? (:
Monki, H&M, Gina Tricot, Vero Moda m.fl. :)

Designkläder eller secondhand? :)
Secondhand. Mycket finare och mycket, mycket billigare!

Hur många unika besökare har du om dagen?
Ungefär 20-35 st. Ibland mer, ibland mindre.

Vem är sötast i din klass av tjejerna? Ladda gärna upp bilder på dom också :)
Det är såklart Sara! Okej, här är lite bilder på henne. :D
Hahaha, jag vet att det var du som skrev kommentaren, Sara. Jag kan se IP-nummerna, vettu. ;) Haha.
Hon kommer slå mig på måndag.

Får jag bli din vän? Du är ju så otroligt fin! En annan fråga då, hur lyckas du i second hand-affärer? Jag hittar ungefär aldrig något, det är sorgligt.
Nämen vad söt du är. Klart du får!
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara där, ibland har man tur och ibland inte. Åk till någon bra 2ndhandaffär och leta noga bland grejorna! Kram! :)

Vems blogg läser du?
Favoriterna står lite längre upp, jag läser många fler men det hade tagit för lång tid att skriva alla, haha.

Var får du inspiration från?
Mest från bloggar, och när man ser någon fin människa på stan.

Vad ska du göra i sommar?
I juli ska vi vara i en stuga i Blekinges skärgård med några vänner. Det ska bli riktigt mysigt!
Sen veckan efter det ska vi till Weissenhauserstrand (eller hur det nu stavas), ett äventyrsbad i Tyskland. :)

Kjol eller klänning?
Kjol, tror jag. Fast klänningar är ju fina de med!

T-shirts med tryck eller utan?
Jag älskar t-shirts med stora fina tryck, men helt vanliga enfärgade är också jättefint. Så, båda!

Hur gammal är du?
Jag är 14 år.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wohoo, du är lika liten som mig ju :) Fast jag är några år äldre än dig, men ändå. Haha :)

2008-04-11 @ 21:25:30
URL: http://mialindberg.blogg.se
Postat av: cat

kul:)

2008-04-11 @ 21:57:07
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Sara

Hahahaha, jag ville inte att du skulle se att det var jag! Sitter här och skrattar ihjäl mig nu! xD

2008-04-12 @ 19:03:48
URL: http://samad.blogg.se
Postat av: Josefin

menar du det med att sara är sötast i klassen?

2008-04-13 @ 10:22:30
Postat av: Rebecca

Josefin: Haha, alltså ja hon är ju sjukt söt men jag tycker alla är jättesöta! Jag skrev mest henne för att jag visste att det var hon som skrev kommentaren, och hon gillar ju inte att vara med på foton, men hon skrev ju i kommentaren att jag skulle ladda upp bilder på den sötaste, så då laddade jag upp bilder på henne, haha. :P

2008-04-13 @ 13:08:21
URL: http://hotelsong.blogg.se
Postat av: AMALIA

tack så mkt för att jag blev nämnd där uppe :)

2008-04-17 @ 20:52:23
URL: http://amaliasstil.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0