Svar på era frågor

Här kommer svaren på frågorna ni ställde häromdagen! :)

Varför började du blogga?
Jag läste lite olika bloggar, och jag tyckte det verkade roligt. Jag gillar att visa min stil för andra, och kanske ge inspiration, precis som jag får av andra bloggar.

Favoritbloggar?
Jag gillar många bloggar, bl.a Angelica StrömLisaplace, Bluedreams, Egoina och Eyeswereblue! Riktigt bra bloggar som verkligen är värda ett besök. :)

Vad har du för drömmar/mål i livet?
Att bo i en fin lägenhet mitt i Göteborg, ha ett bra jobb som jag trivs med, bra vänner, och att vara lycklig helt enkelt. :)

Favoritämne i skolan?
Hemkunskap är roligt, jag gillar att laga mat & baka! Annars är det väl engelska.

Vad vill du jobba som när du blir vuxen?
Jag har faktiskt ingen aning, haha. Kanske jobba i en klädesaffär eller något!

Har du någon gång fått taskiga kommentarer IRL, för din klädstil?
Ja, det får jag ofta. Men jag försöker att inte bry mig så mycket, fast det kan vara svårt ibland.

Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Nu ska vi se.. Jag är väldigt fnissig, skrattar åt nästan allt. Jag har höga krav på mig själv, jag är omtänksam och hjälpsam. Jag pratar fort och många fattar inte ett dugg av vad jag säger. Ja, vad ska jag mer säga? Det var nog det mesta, haha.

Vad har du för kamera?
Jag har en Canon Eos 400D, en digital systemkamera alltså. Också har jag en liten digitalkamera kompaktkamera också, som är en Premier, vet inte riktigt mer vad den heter.

Var bor du?
Någonstans i Skåne, mer säger jag inte..

Hur många besökare?
Mellan 20-30 unika varje dag, ungefär. Rekordet är 35, som jag sa igår. Och fler ska det bli, hoppas jag! :)

Har du någon favoritaffär? I så fall vilken?
Jag älskar Monki, det är favoritaffären. Också gillar jag H&M, Skopunkten, Vero Moda, m.fl.

Hur gammal är du?
Jag fyllde 14 år för ungefär två veckor sedan, jag är alltså en 94:a.

Hur lång är du?
151 cm.. Jag är väldigt liten.

Shoppar du mycket?
Ja, det har blivit en hel del på sistone. Men det är ju min hobby, så. :)

Kommentarer
Postat av: E L L E

haha jag är också en liten 94:P¨
Kolla gärna in min blogg och skriv något sött i kommentarerna:)

kram/Elle

2008-01-29 @ 16:15:02
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh, tack så mycket söta du! Väldigt roligt att läsa, så man vet lite mer om dig :)
Förresten, dösnygg kofta i inlägget nedan.
massa kramar!

2008-01-29 @ 16:18:26
URL: http://angelicastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0