Godmorgon

Hej på er. Jag ska snart cykla till skolan, men jag har lite tid över så jag kände för att skriva lite.
Det är lite grått och det ser lite regnigt ut där ute, men så var det igårmorse också, och sen blev det jättevarmt, så det blir det nog idag med! Hoppas jag.
Nu vill jag att denna veckan ska ta slut så att grejorna jag beställde från H&M ska komma. Det blev en t-shirt med ett jättefint tryck, visar den när den kommer! Jag skulle beställa en väska också som jag är helt kär i, men det stod att den inte kom förrän i juli, och så länge orkar jag inte vänta.. Jag får väl kolla i affärerna om den finns där. Fast det har den inte gjort hittills, bara i en annan färg men den är inte lika fin. Jaja, så är det ibland.

Ha en bra dag!

Kram /R

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Du var ju en av dom som kommenterade om spåiden, nu har den startat upp :) Gå in på min blogg och läs om hur du ska göra om du vill bli spådd! :)
Här är länken:

myfashion.tjejsajten.se/blogs/235814/bli-spaadd-.htm#WriteComment />
Kram!

2008-04-02 @ 17:06:23
URL: http://myfashion.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

Svar: Okej :) Glöm inte att om du vill ha bättre resultat så kan du fylla i alla dina linjer med en blcäkpenna, på så sätt kan jag utläsa mer saker vilket gör det mer intressant :)

Kram!

2008-04-02 @ 17:16:13
URL: http://myfashion.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0